pc

Online terapie

Od března 2020 nabízím stabilně také možnost online terapie.

Průvodce online setkáním
  • K online terapii používám tyto 2 programy.
    • ZOOM 
    • Google Meet 
  • Standardní délka sezení bude 50 minut. 
  • Ohledně platby Vám budu vystavovat fakturu vždy na začátku dalšího měsíce a pošlu Vám ji na email. Nechci dělat platbu dopředu. Lidem se kterými spolupracuji věřím.
  • Pokud nebude možné z technických důvodů terapii uskutečnit, tak se domluvíme na jiném termínu a tento neúspěšný nemusíte hradit.

Obecná doporučení k online terapii

  • Online setkání má jinou kvalitu, než osobní.
  • Mějte na ničím a nikým nerušený prostor.
  • Vypněte všechny další spotřebiče, které vydávají zvuk (rádio, televize, …).
  • Připravte si něco k pití a papír na poznámky, pokud si nějaké budete chtít udělat.
  • Doporučuji sedět u stolu, nikoliv například ležet v posteli.
  • Připravte si k sobě deku, kdyby Vám začala být zima.
  • Doporučuji mít sluchátka, nebo bedýnky, ať můžete regulovat hlasitost.
  • Pokud máte notebook, většinou má dostačující kameru a mikrofon. Kamera je někdy zakrytá.
  • Pokud máte stolní počítač, tak je třeba mít kameru a mikrofon externí.
  • Online setkání výrazně lépe fungují, pokud jste připojeni na internet kabelem, než přes wifi.
  • Neseďte před oknem či jiným výrazným světelným zdrojem (potom je vidět pouze černá silueta)
  • Je možné se připojit také na telefonu. V tom případě si mobil položte tak, abyste jen nemuseli držet a abyste na něj dobře viděli a byli dobře vidět.
  • Pokud se spojení seká kvůli špatnému signálu, tak je možnost vypnout video a jet pouze přes slovo. Toto často pomůže. (video potřebuje více dat, než zvuk)

 

  • I já budu klást důraz na to, ať nejsem rušený a mám na Vás prostor.
  • Když si voláme přes počítač, mám buď sluchátka, nebo si pouštím zvuk přes bedýnky.